Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heaven Centraal

5 plaatsers

Pagina 23 van 23 Vorige  1 ... 13 ... 21, 22, 23

Ga naar beneden

Heaven Centraal - Pagina 23 Empty Re: Heaven Centraal

Bericht  Emma di jan 20, 2009 11:20 pm

Gunshot
Nog altijd lag ik knock out op de grond, niet wetend wat er om me heen gebeurde.

Crash Motive
Bij het woord 'vloek' draaide ik mijn hoofd weg. Dat woord had ik al jaren en jaren niet meer gehoord. En wou ik ook niet meer horen. In plaats van dat er vragen door mijn hoofd schoten als vuurpijlen, was er niks. Geluid dat ik hoorde, nam ik niet waar. De vloek. De enigste woorden waar ik aan dacht. Toen richtte ik mijn blik weer op het hoofd, en mijn ogen leken vuur te spuwen.
Emma
Emma
Admin

Aantal berichten : 380
Registratiedatum : 18-10-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : Princeton Plainsboro Teaching Hospital ^^

https://oaktreehorses.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Heaven Centraal - Pagina 23 Empty Re: Heaven Centraal

Bericht  Tamara di jan 20, 2009 11:22 pm

Adonis
Ik zag een gestalte op de grond liggen, en keek even goed. Het was Gunshot! Wat was er met haar gebeurd? Ik liep naar haar toe. "Jongens, kom even!"

Tamara

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 21-10-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : Oak Tree Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Heaven Centraal - Pagina 23 Empty Re: Heaven Centraal

Bericht  Emma di jan 20, 2009 11:29 pm

Crash Motive
Ik hoorde Adonis, maar reageerde niet. Ik bleef alles scherp in de gaten houden, en vooral het hoofd..

Valentine
Ik was uitgerust en was klaar om wakker te worden. Maar ik werd niet wakker. Iets hield me op mijn plek, een ruimte, waar ik niet uit kon. Wanhopig probeerde ik te ontsnappen. Het lukte me, en ik sperde mijn ogen wijd open. Meteen trok iets mijn aandacht, in de lucht zag ik een hoofd. Ik deed een stapje achteruit en dwong mezelf naar de grond te kijken. Mijn hoofdpijn speelde weer op, en ik probeerde me ergens op te concentreren. Verderop zag ik Adonis bij een lichaam dat op de grond lag, als ik beter keek was het Gunshot, en toen speelde er een vraag op: wat had ik in godsnaam allemaal gemist? Ik snelde ernaartoe. ''Wat is er aan de hand? En wat heeft ze?'' Alhoewel ik net wakker was, ik was behoorlijk bezweet.
Emma
Emma
Admin

Aantal berichten : 380
Registratiedatum : 18-10-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : Princeton Plainsboro Teaching Hospital ^^

https://oaktreehorses.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Heaven Centraal - Pagina 23 Empty Re: Heaven Centraal

Bericht  Tamara di jan 20, 2009 11:33 pm

Adonis
"Ik weet het niet Valentine..." Ik keek naar Gunshot. Wat was er allemaal gebeurd?

Tamara

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 21-10-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : Oak Tree Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Heaven Centraal - Pagina 23 Empty Re: Heaven Centraal

Bericht  Emma di jan 20, 2009 11:37 pm

Gunshot
Ik was hevig tegen mijn kop gestoten, en was nog niet wakker.

Valentine
Ik sloeg mijn ogen neer naar Gunshot. Mijn hoofdpijn schommelde van minder naar erger, maar ik probeerde het te negeren.

Crash Motive
Ik keek om me heen, niemand wist te weten wat er aan de hand was. Niet dat ik veel wist, maar ik had wel een idee. Ik begon me dichter bij de kudde te bewegen, om een eventuele aanval te voorkomen.
Emma
Emma
Admin

Aantal berichten : 380
Registratiedatum : 18-10-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : Princeton Plainsboro Teaching Hospital ^^

https://oaktreehorses.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Heaven Centraal - Pagina 23 Empty Re: Heaven Centraal

Bericht  Tamara di jan 20, 2009 11:38 pm

Adonis
Ik staarde voor me uit, en dacht na. Over wat er gebeurd was. Ik probeerde me het te herinneren, maar dat ging niet. Plots schrok ik op van een hevige bliksem inslag. Een paar meter van ons vandaan was een boom geraakt.

Tamara

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 21-10-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : Oak Tree Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Heaven Centraal - Pagina 23 Empty Re: Heaven Centraal

Bericht  Emma di jan 20, 2009 11:42 pm

Crash Motive
In mijn ooghoeken zag ik een boominslag, vlak bij een paar paarden. Meteen kwam ik in actie en galopeerde ik rond. ''Iedereen een schuilplek zoeken, maak je klein en probeer niet bij bomen te staan! Je hebt niet veel tijd deze keer!''
Emma
Emma
Admin

Aantal berichten : 380
Registratiedatum : 18-10-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : Princeton Plainsboro Teaching Hospital ^^

https://oaktreehorses.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Heaven Centraal - Pagina 23 Empty Re: Heaven Centraal

Bericht  Tamara di jan 20, 2009 11:44 pm

Adonis
Ik gallopeerde razendsnel naar de grot, waar we al eerder hadden geschuild. Ik zag dat Bandit, Tailor en Heidi me volgden.

Tamara

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 21-10-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : Oak Tree Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Heaven Centraal - Pagina 23 Empty Re: Heaven Centraal

Bericht  Emma wo jan 21, 2009 6:40 pm

Valentine
Ik gaf Vegas een por, we moesten weg, en snel! Samen volgden we de groep die naar de grot ging.

Crash Motive
Mijn oog viel op Gunshot, die nog niet bijgekomen was. Ik snelde erheen en tikte Gunshot een paar keer aan. Verderop werd er nog een keer ingeslagen, deze keer op afstand van de kudde af. Toch voelde ik een electrische lading, en ik porde Gunshot nog een keer aan. ''Gunshot! Word WAKKER!'' Ik wist dat het niet veel zin had, en begon geirriteerd te raken.

Gunshot
Een electrische lading gierde door mijn lijf. Het was niet schadelijk, maar toch voelde ik het. Langzaam opende ik mijn ogen, en zag vaag een gestalte voor me. ''Crash..?'' vroeg ik zacht. De hoofdpijn van de stoot was ik niet kwijt, en begon op te spelen.

Crash Motive
Ik slaakte een zucht toen Gunshot wakker werd. ''Ja, het is mij. Kan je staan? Je moet hier echt NU weg!''

Gunshot
''Uhm, ik denk het..'' Voorzichtig probeerde ik op mijn benen te gaan staan, wat moeizaam ging. Ik voelde dat er iets goed mis was, en probeerde alles zo snel mogelijk te doen.

Crash Motive
''Goed zo, je komt er wel..'' Ik keek vluchtig om me heen waar we konden schuilen. ''Denk je dat je naar de grot kan gaan?''
Emma
Emma
Admin

Aantal berichten : 380
Registratiedatum : 18-10-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : Princeton Plainsboro Teaching Hospital ^^

https://oaktreehorses.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Heaven Centraal - Pagina 23 Empty Re: Heaven Centraal

Bericht  Tamara wo jan 21, 2009 7:37 pm

Tailor Made
Met z'n vieren stonden we in de grot, waar we al eerder hadden geschuild. Het leek er een paar uur geleden op dat het mooi weer bleef, maar mooi niet.

Tamara

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 21-10-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : Oak Tree Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Heaven Centraal - Pagina 23 Empty Re: Heaven Centraal

Bericht  Emma wo jan 21, 2009 8:21 pm

Gunshot
''Ik denk het wel...'' Ik stapte vooruit, maar voelde toch nog de klappen. Ik kneep mijn ogen even dicht toen ik me verstapte, maar probeerde het zo goed mogelijk te verbergen.

Crash Motive
Ik zag dat ze het moeilijk had, maar er was nu geen tijd voor een medicatie. Ik besloot naar de andere grot te gaan, die was meer dichterbij. ''Kom, die kant op.''

Gunshot
Hinkend en stotend ging ik in een vlot stapje door. Voorzichtig probeerde ik te draven. Het was onwijs stijf en vast niet goed, maar we moesten snel een schuilplek vinden.

Crash Motive
Ik draafde naast haar, en lette erop dat ze niet viel. Even later kwamen we bij de grot aan, en ik dreef haar naar binnen.
Emma
Emma
Admin

Aantal berichten : 380
Registratiedatum : 18-10-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : Princeton Plainsboro Teaching Hospital ^^

https://oaktreehorses.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Heaven Centraal - Pagina 23 Empty Tailor Made

Bericht  Tamara wo maa 11, 2009 10:53 pm

"Gadver wat een piepland is dit zeg! Altijd maar slecht weer, vijanden... Ik heb gehoord dat het in Horsedream veel leuker is, dus ik ben weg! Daaaag!" Ik ging ervandoor.

Tamara

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 21-10-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : Oak Tree Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Heaven Centraal - Pagina 23 Empty Re: Heaven Centraal

Bericht  Tamara wo maa 11, 2009 11:01 pm

Heidi
"Goed plan! Ik ga ook mee."

Adonis
"Ik ook!"

Heidi
"Me too!"

Tamara

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 21-10-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : Oak Tree Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Heaven Centraal - Pagina 23 Empty Re: Heaven Centraal

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 23 Vorige  1 ... 13 ... 21, 22, 23

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum